یزدفردا "- رحیم میرعظیم خبرنگار یزد فردا:پژوهشگر ابرکوهی در  کنگره پیشگامان پیشرفت افتخار آفرید و به عنوان برتر دست یافت.

 مقاله علی جعفری کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران و پژوهشگر مسائل سیاسی با عنوان "نقش و جایگاه انقلاب اسلامی ایران در بیداری اسلامی؛ مسئولیت جوان ایرانی" از میان460 مقاله ارسالی به نخستین گنگره پیشگامان پیشرفت و همچنین از بین 90 مقاله ارائه شده در کنگره مذکور، به عنوان مقاله برگزیده انتخاب شد.

مقاله جعفری که در روز نخست همایش به صورت سخنرانی ارائه شده بود از سوی کمیته علمی به عنوان مقاله برگزیده انتخاب شد و در مراسم اختتامیه کنگره از علی جعفری با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

 اولین کنگره پیشگامان پیشرفت از سوی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و با حضور بیش از هزار نفر از دانشجويان نخبه و طلاب فعال و اساتید توانمند دانشگاه ها در سوم و چهارم خرداد ماه در مجموعه فرهنگی امام خمینی (ره) لواسانات تهران برگزار گردید. اين اجتماع بزرگ دانشجويي با هدف اطلاع‌رساني درخصوص فعاليت‌هاي انجام شده در خصوص تدوين الگوي اسلامي ايراني پيشرفت و هم‌انديشي و تبادل نظر با دانشجويان و طلاب فعال در راستاي گفتمان سازي و جلب مشاركت جوانان كشور در تدوين و تحقق الگوي اسلامي ايراني پيشرفت برگزار شد.

جعفری در ماه گذشته نیز به دعوت دبیرخانه همایش بین المللی خلیج فارس مقاله ای به صورت سخنرانی ارائه داده بود.

 وی پیش از این نیز در بیش از 10 همایش ملی و بین­ المللی شرکت کرده  و مقالات خود را ارائه داده است.

یزد فردا این موفقیت را به همراه همیشگی یزد فردا تبریک می گوید

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_3211.jpeg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا